• W trosce o zdrowie Twoich pupili

Gabinet weterynaryjny w Szydłowcu i Mirowie Starym – Usługi

Przychodnia weterynaryjna Andrzeja Podleśnego oferuje kompleksową opiekę z zakresu profilaktyki, diagnostyki, leczenia i pielęgnacji zwierząt. Głównymi pacjentami kliniki weterynaryjnej są psy i koty, ale jesteśmy w stanie zając się również gryzoniami oraz zwierzętami gospodarskimi.

Zakres świadczonych usług:

• wystawianie paszportów dla zwierząt
  • zakładanie mikroczipów
  • profilaktyka (szczepienia ochronne, szczepienia przeciw wściekliźnie, odrobaczanie, preparaty przeciw pchłom i kleszczom)
  • chirurgia weterynaryjna (kastracja, sterylizacja, chirurgia tkanek miękkich)
  • stomatologia (usuwanie kamienia nazębnego ultradźwiękami, ekstrakcje zębów, profilaktyka jamy ustnej)
  • dermatologia (zeskrobiny skórne, trichogram, badanie cytologiczne)
  • rozród i położnictwo (badanie w kierunku potwierdzenia ciąży, cesarskie cięcie, sterylizacja, kastracja, antykoncepcja)
  • okulistyka (oftalmoskopia, test Schimera, badanie dna oka)
  • laboratorium (USG, EKG, badanie krwi (morfologia i biochemia), badanie moczu, badanie kału, szybkie testy diagnostyczne w kierunku: białaczki – FeLV , niedoboru immunologicznego kotów – FIV, zakaźnego zapalenia otrzewnej -FIP, parwowirozy oraz nosówki), testy SNAP 4Dx Plus
  • dietetyka (sprzedaż karm bytowych i diet weterynaryjnych renomowanych producentów)
  • wizyty domowe